Inlägg: 2090239
Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Svensson_62: I brottning, boxning etc tävlar man ju dock i olika viktklasser. Inom hockeyn kan du aldrig bli en erkänt bra fighter utan att nita tungviktare. Tie Domi var ett föredöme där. Tycker dock inte Melarts tackling på Björk var särskilt ful så jag kan förstå att ingen Brynäsare ville dra på sig ett boxplay för att "stå upp" för den.
Svarskommentarer
Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Peja: Eller så kanske man är en ”grym fighter” om man är stor just pågrund av det. Sen kan jag lova Om Granis hade gett sig på Melart så skulle det inte varit Melart som hade ätit med sugrör.
Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Peja: Undrade alltså bara vilka större tuffingar Melart spöat för att få epitetet ”grym fighter”?
Ge sig på mindre personer kvalificerar inte någon som en ”grym fighter” enligt mig. Däremot kvalificerar det sig för avdelningen ”svårt att skryta om för sina barn och kompisar”.
Ge sig på mindre personer kvalificerar inte någon som en ”grym fighter” enligt mig. Däremot kvalificerar det sig för avdelningen ”svårt att skryta om för sina barn och kompisar”.
+ 1