Inlägg: 2091960
Sv: A proposito de nada
Skagge: Hög klubba i första läget. 2+2 är tyvärr helt rätt av domarna. Sen blir man jävligt irriterad vid Hvs 6-4 mål OM det är en Hv-spelare som delar u den höga klubban mot vår spelare. Men tyvärr är det ju omöjligt att se vem det är/var som gör den.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattiask: Fast vi har en HV-spelare som startar bråket och det är också han som får en klubba i nyllet. Han borde också åkt ut.
Hur får du ihop den ekvationen?
Hur får du ihop den ekvationen?
+ 1