Inlägg: 2091986
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: I sak spelar det ingen roll. Som jag såg situationen så ville Hv-spelaren (vet ej nummer) bara ha bort Rödin från kassen och trycker bort honom.
Samtidigt som Rödin får en tryckare av en annan spelare samtidigt och pang klubban upp i ansiktet. I mina ögon absolut ingenting alls i någon situation förutom Rödins höga klubba som per automatik blir en tvåa iom att han är ansvarig för sin klubba.
Samtidigt som Rödin får en tryckare av en annan spelare samtidigt och pang klubban upp i ansiktet. I mina ögon absolut ingenting alls i någon situation förutom Rödins höga klubba som per automatik blir en tvåa iom att han är ansvarig för sin klubba.
Spelar det någon roll?