Inlägg: 2092009
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Fast nu säger du ju emot dig själv lite tycker jag.
Visst han "startar" det som händer. Men tycker du verkligen innerst inne att han ska ha en tvåa för det? Han trycker enbart undan Anton som alla spelare gör och även våra backar och forwards. Sådana saker ska absolut inte rendera i en utvisning.
Visst han "startar" det som händer. Men tycker du verkligen innerst inne att han ska ha en tvåa för det? Han trycker enbart undan Anton som alla spelare gör och även våra backar och forwards. Sådana saker ska absolut inte rendera i en utvisning.
Dålig spelförståele av domarna.