Inlägg: 2092777
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Att vara medlem i en idrottsförening innebär i regel något annat, som du säkerligen blev informerad om när du tecknade medlemskapet.
Privatpartner är något annat som också finns väl beskrivet på Brynas.se.
Att sitta här och skriva magsura kommentarer i efterhand känns lite fel, tycker jag.
Privatpartner är något annat som också finns väl beskrivet på Brynas.se.
Att sitta här och skriva magsura kommentarer i efterhand känns lite fel, tycker jag.
+ 8
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Det funkar som med allt annat - är man inte pluskund finns man inte.
+ 1
Kul! Som medlem vet man inte ett skit.