Inlägg: 2093883
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Är det inte svårt att bedöma Örebros insats här? De leder ju med 3-0 innan matchen har börjat, typ. Har ändå förståelse för att de inte orkar göra en toppmatch efter det.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Jag ser inte den kvalitén som Luleå eller Frölunda har t ex...
Inte ens nära, speciellt som Bromé försvinner
Inte ens nära, speciellt som Bromé försvinner