Inlägg: 2093908
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Mm, det var nära. 0 mål.
Brynäs spelade på chans sista 55 minuterna och det såg bättre ut än vårt s.k. grundspel. Kanske ska köra på det istället.
Peter Anderssons utopi-hockey känns mer och mer avlägsen. Det är nog lättare att försöka lära 23 apor att bygga en rymdraket..
Brynäs spelade på chans sista 55 minuterna och det såg bättre ut än vårt s.k. grundspel. Kanske ska köra på det istället.
Peter Anderssons utopi-hockey känns mer och mer avlägsen. Det är nog lättare att försöka lära 23 apor att bygga en rymdraket..
+ 12
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Det är så uselt , kan inte göra ett mål på Örebro fast de går på halvfart fyy det är inte roligt att vara Brynäsare ..
och dessutom påminner Örebro flaggan bakom mål om nazist flaggan usch
Det är så uselt , kan inte göra ett mål på Örebro fast de går på halvfart fyy det är inte roligt att vara Brynäsare ..
och dessutom påminner Örebro flaggan bakom mål om nazist flaggan usch
Sv: A proposito de nada
Ingman 300% bättre än vad Bertil, Andersen och 56...
Rödin borta = Div 2 spel av resten av laget
Rödin borta = Div 2 spel av resten av laget
+ 11
Sen 0-0 i 55 minuter är bra