Inlägg: 2097760
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Nu vet vi inte hur länge Andrén blir borta, men detta är möjligtvis den typen av värvning som vi inte skulle behöva göra om SHL var stängt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Hur funkar det egentligen? Tänker på det här Mikkelson-ärendet. Frågar difiplinnämnden den förmodat huvudtacklade om den verkligen tog i huvudet eller ej och om det senare via video inte ser ut som så var fallet, blir denne då straffad för ”falsk anklagelse/diving” om den kört martyrspåret?