Inlägg: 2098786
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Börjar tyvärr bli mer och mer övertygad att det var PA adept Filander som styrde upp det taktiska i Malmö.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Auchinleck:
Linus Ölund, kämpade inte när Rögle satte 1:an, han skulle ha bytt i stället för att hänga med in i egen zon ......................
Linus Ölund, kämpade inte när Rögle satte 1:an, han skulle ha bytt i stället för att hänga med in i egen zon ......................
Är det inte "kämpa hockey" som är vårt signum under PA...?