Inlägg: 2098823
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag har tappat räkningen över hur många rena frilägen som Brynäs har fått på sig den här säsongen. Snart måste man väl vara uppe i tvåsiffrigt antal där?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Något är så fruktansvärt jävla fel i den här föreningen! Spelet under Sjödin, Melin och Sundqvist var ju som en saga jämfört vad det är nu under PA, vad fan sysslar dom med? Är det ingen här inne med lite inside som kan berätta hur fan snacket går innanför väggarna på sätraåsen?
Molin🙈🙈🙈
Molin🙈🙈🙈
+ 2