Inlägg: 2102038
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chanzone: ”Ny slogan;- ”Vill ni bryta en negativ trend - möt Brynäs!””
- Ny? Ursäkta men den var kanske ny 2003...
- Ny? Ursäkta men den var kanske ny 2003...
+ 10
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Energin totalt sett är åt helvete för dålig och gubbarna ser trötta och omotiverade ut. Dom borde kriga 100% från start och ge allt i 3 perioder då skulle poängen kunna komma. Men med denna attityd kan vi bara hoppas dom stoppar shl och vi får vara pga av det.