Inlägg: 2102073
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Enaranger: jag har lättare att ta att dom tappar poäng om dom visar att dom vill ta poäng. Dom måste kriga hela matchen och sluta glida runt och inte ta striden.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Vi spelar alltså jämt ett lag som mönstrar 3 kedjor och f e m backar, vi gör e t t mål på hemma is.
Vi får lite tryck på dom i 3`e när vi jagar kvittering.
Summa summarum; Vilket jävla praktfiasko att lyckas torska.
Komik när PA sätter in Mannberg som tekare i försvarszon, har karln både grön & gråstarr? Eller när han mönstrar den linan med två minuter kvar i kvitterings jakten...
Vi får lite tryck på dom i 3`e när vi jagar kvittering.
Summa summarum; Vilket jävla praktfiasko att lyckas torska.
Komik när PA sätter in Mannberg som tekare i försvarszon, har karln både grön & gråstarr? Eller när han mönstrar den linan med två minuter kvar i kvitterings jakten...
+ 10
Nu blev det "kvitterat", så att det avgörande målet mot oss var ett misstag av målvakten.
Om det i stället blivit kryss i båda matcherna, så hade vi antingen kunnat vinna en poäng
på dessa matcher, om vi vunnit båda förlängningarna, eller förlorat en poäng om det blivit
förlust i båda förlängningarna. Så det var väl gått jämt upp ändå, kan man säga.