Inlägg: 2102084
Sv: A proposito de nada
Lindström: Det jag reagerar på är ju varför han inte tar en TO när Scott, Rödin och gänget är dödströtta och tvingas teka i def zon. Där försvann direkt 20-30 sek i jakten på kvittering. Jag tycker ärligt att PA inte är någon vidare matchcoach.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Du FÅR INTE ta timeout efter icing. Så där är du tyvärr ute å cyklar...🤗
+ 6