Inlägg: 2104557
Sv: A proposito de nada
Chanzone: En intressant detalj med Andreasson är att han inte kommer vara med på matcherna. Han jobbar inte på det sättet. Så han kommer liksom inte att vara "målvaktscoach" under match som många andra målvaktstränare är.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Ser matcherna bättre hemma i soffan. Intressant. Som man tränar spelar man?
Försöker vara openminded, men nog känns det konstigt med tanke på tabelläge och mv-prestationerna...?
Ser matcherna bättre hemma i soffan. Intressant. Som man tränar spelar man?
Försöker vara openminded, men nog känns det konstigt med tanke på tabelläge och mv-prestationerna...?