Inlägg: 2105513
Sv: A proposito de nada
{8399}: Ja, om kravbilden man har på juniorverksamheten är att dom bästa juniorerna ska bredda laget och tillföra energi, så är dagens tillräckligt bra. Det är dock ofantligt långt ifrån det som tillfördes av Bäckis, Silfverberg, Järnkrok, Larsson, Jesper Boqvist med flera.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Så är det men vi måste förhålla oss till dagens verklighet och det gäller från juniorer till stjärnor, vi kan inte ha högre krav än spelarna har kapacitet att leverera och där ligger nog en del av problemet.
+ 1