Inlägg: 2106067
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström: Nyberg tycker jag inte ska klassas som katastrof iaf. Tycker han spelar rätt rejält och enkelt.
Sjukt att Sundlöv gick i fällan med Mannberg. Riktigt förvånad faktiskt. Han har iofs skridskoåkningen och sprattlar till två eller tre ggr per säsong och gör grymma matcher för att sedan totalt försvinna.
Alcén. Vad ska man ens säga!? Han har ju en störtskön personlighet och jag gillar honom, men ett år kvar på kontraktet känns som tre år för mycket.
Sjukt att Sundlöv gick i fällan med Mannberg. Riktigt förvånad faktiskt. Han har iofs skridskoåkningen och sprattlar till två eller tre ggr per säsong och gör grymma matcher för att sedan totalt försvinna.
Alcén. Vad ska man ens säga!? Han har ju en störtskön personlighet och jag gillar honom, men ett år kvar på kontraktet känns som tre år för mycket.
+ 2
Sigalet måste vara en floppvärvning i klass med Hutten...