Inlägg: 2108392
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Där satt den Huge! Du fick mig verkligen.
Zappaholic: Är du säker? För det är inte uppenbart i det inlägget jag svarade på. Jag tror inte Andersson skäller ut laget efter ikväll, men vi supportar har all rätt att vara missnöjda med ytterligare en förlust och 10 på de senaste 11.
Men du får gärna redogöra för det positiva. Att vi gör 5 mål? Vi släpper i vanlig ordning in fler.
Zappaholic: Är du säker? För det är inte uppenbart i det inlägget jag svarade på. Jag tror inte Andersson skäller ut laget efter ikväll, men vi supportar har all rätt att vara missnöjda med ytterligare en förlust och 10 på de senaste 11.
Men du får gärna redogöra för det positiva. Att vi gör 5 mål? Vi släpper i vanlig ordning in fler.
Frågan är om du själv inser det och att du inte är nån coach?