Inlägg: 2108664
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hej Brynäsvänner.
Jag sade upp Cmore förra veckan på grund av att Brynäs påverkade mitt humör för mycket. Vad händer? De visar Skellefteå-Brynäs på TV 4😂.
Vad jag såg var faktiskt ett litet.... ett litet hopp. Vi vann en poäng idag...faktiskt, vi vann en poäng, vi förlorade inte tre, vi vann en ☝️.
Inte sist, men fortfarande en brant uppförsbacke, 6 raka hemmamatcher. Finns det ett hopp?... kanske.
Vi gick från 2-4 till 4-4, vi gick från 5-4 till 5-5.
Någonstans, djupt, djupt inne i Brynäshjärtat tändes ett litet...ett litet ljus.🔥
Jag vill tro, jag vill tro så mycket att det gör ont i hjärtat...Brynäshjärtat ❤️🖤💛
Kollar via shl.se tisdag, torsdag och lördag...kanske... kanske vi kan ta oss upp ur sörjan i botten och börja den plågsamma vandringen uppåt i tabellen.
Hoppas fortfarande men följer på distans.
Älskar Brynäs....alltid
#33
Jag sade upp Cmore förra veckan på grund av att Brynäs påverkade mitt humör för mycket. Vad händer? De visar Skellefteå-Brynäs på TV 4😂.
Vad jag såg var faktiskt ett litet.... ett litet hopp. Vi vann en poäng idag...faktiskt, vi vann en poäng, vi förlorade inte tre, vi vann en ☝️.
Inte sist, men fortfarande en brant uppförsbacke, 6 raka hemmamatcher. Finns det ett hopp?... kanske.
Vi gick från 2-4 till 4-4, vi gick från 5-4 till 5-5.
Någonstans, djupt, djupt inne i Brynäshjärtat tändes ett litet...ett litet ljus.🔥
Jag vill tro, jag vill tro så mycket att det gör ont i hjärtat...Brynäshjärtat ❤️🖤💛
Kollar via shl.se tisdag, torsdag och lördag...kanske... kanske vi kan ta oss upp ur sörjan i botten och börja den plågsamma vandringen uppåt i tabellen.
Hoppas fortfarande men följer på distans.
Älskar Brynäs....alltid
#33
+ 8
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Visst får Du kritisera.
MEN, om man vill att Brynäs ska gå från botten till toppen, får man börja nånstans.
Just nu är brynäs på botten, man måste då kunna se vad man gjorde bra i denna match för att kunna ta med sig det i träning och bygga vidare på det.
Även så måste man se vad som INTE var bra och jobba på och förbättra det.
Ikväll så tog Brynäs poäng borta mot SAIK, efter att ha spelat dåligt i 10 matcher förutom 1.
Det hade jag tagit alla gånger igår.
För att bara gå in till laget och säga, att ikväll så var ni så jävla usla för Ni släppte in 6 mål.
Det hjälper nog inte..
Men Vi är alla olika😄
Visst får Du kritisera.
MEN, om man vill att Brynäs ska gå från botten till toppen, får man börja nånstans.
Just nu är brynäs på botten, man måste då kunna se vad man gjorde bra i denna match för att kunna ta med sig det i träning och bygga vidare på det.
Även så måste man se vad som INTE var bra och jobba på och förbättra det.
Ikväll så tog Brynäs poäng borta mot SAIK, efter att ha spelat dåligt i 10 matcher förutom 1.
Det hade jag tagit alla gånger igår.
För att bara gå in till laget och säga, att ikväll så var ni så jävla usla för Ni släppte in 6 mål.
Det hjälper nog inte..
Men Vi är alla olika😄
+ 2
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Stå på dig
Vill inte provocera alls med detta inlägg men är likadant inom leksand vissa saker får man inte kritisera ex Brage som jag tycker är usel eller Norén mm utan att vissa kommer med pekpinnen och skall tillrättavisa dig
Vet vad ni går igenom. Vi har varit där flera gånger
Det är inte roligt alls och jag hoppas ni tar er ur ”
Krisen ” menar det av hela mitt hjärta
Har inget emot Brynäs öht
Huge zappaholic mfl ser gärna inte problemet Brynäs genomlider just nu och då blir det oftast att man gnäller på de som klagar på spelare klubben ledare etc och som faktiskt kommer med befogad kritik
Tycker en del skribenter här inne skall inse att Brynäs har stora problem och rannsaka sig själva istället för att gnälla på de som faktiskt talar klarspråk
Ha en fin kväll ❤️
Stå på dig
Vill inte provocera alls med detta inlägg men är likadant inom leksand vissa saker får man inte kritisera ex Brage som jag tycker är usel eller Norén mm utan att vissa kommer med pekpinnen och skall tillrättavisa dig
Vet vad ni går igenom. Vi har varit där flera gånger
Det är inte roligt alls och jag hoppas ni tar er ur ”
Krisen ” menar det av hela mitt hjärta
Har inget emot Brynäs öht
Huge zappaholic mfl ser gärna inte problemet Brynäs genomlider just nu och då blir det oftast att man gnäller på de som klagar på spelare klubben ledare etc och som faktiskt kommer med befogad kritik
Tycker en del skribenter här inne skall inse att Brynäs har stora problem och rannsaka sig själva istället för att gnälla på de som faktiskt talar klarspråk
Ha en fin kväll ❤️
+ 3
Vissa ser positiva saker ikväll som tex att vi gör 5 mål framåt och tar 1 poäng medan jag ser att vi släpper in 6 MÅL och förlorar IGEN....
Men man får väl inte kritisera klubben för vissa här inne men det skiter jag i jag kommer fortsätta säga vad jag tycker och tänker tills det blir en förändring i föreningen och den förändringen måste komma nu, börja gärna med att skicka Campese, Sundlöv och Dacke!!! NYTT BLOD MÅSTE IN!