Inlägg: 2108684
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Det var tråkigt och jag ber i så fall om ursäkt det var inte meningen att du skulle tappa respekten
Jag inser allvaret ni är i nu och accepterar att du tycker som du gör
Håller mig ifrån forumet ett tag och hoppas inte jag gjorde någon ledsen
Det var tråkigt och jag ber i så fall om ursäkt det var inte meningen att du skulle tappa respekten
Jag inser allvaret ni är i nu och accepterar att du tycker som du gör
Håller mig ifrån forumet ett tag och hoppas inte jag gjorde någon ledsen
+ 4
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja där var Mattias-74 orättvis mot dig det håller jag med dig om...
+ 1
Däremot vänder inga lag en negativ trend utan att lyfta det som varit bra i matcher. Det är så det går till att bygga upp ett lag och individer.
Tappade all respekt för dig.