Inlägg: 2108960
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Ni gnäller över rekryteringarna, men vi har trots allt köpt in spelare som kan användas i det fysiska spelet.
I rallysammanhang kan det jämföras med att vi har vi kostat på bilar för värsta klassen, men de används för bilorientering.
Blir ju patetiskt att se hur mycket vi använder av en spelare med erfarenhet av tio år i NHL, men vi ska ju spela rinkbandy.
Ni gnäller över rekryteringarna, men vi har trots allt köpt in spelare som kan användas i det fysiska spelet.
I rallysammanhang kan det jämföras med att vi har vi kostat på bilar för värsta klassen, men de används för bilorientering.
Blir ju patetiskt att se hur mycket vi använder av en spelare med erfarenhet av tio år i NHL, men vi ska ju spela rinkbandy.
Det som hade varit väldigt intressant att veta vilka andra kandidater som fanns eller om det tillslut bara fanns Dacke kvar som alternativ.