Inlägg: 2108984
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
majk: Har för mig att jag hört att Luleå tacklas minst. Nu kan dom iofs ha andra kvaliteter som gör att det går hyfsat för dom!
Sv: A proposito de nada
majk: OK, tack. Nej jag är inte heller övertygad om att det är bra att tacklas i alla lägen men det kan ju vara bra för diskussionens skull om den baseras på fakta och inte subjektiva observationer.
+ 1
Sen om det är bra eller dåligt att tacklas mycket är jag osäker på.