Inlägg: 2109107
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jävligt ironiskt att Sigalet är påväg bort och är sista valet bland backarna...
Sigalet ligger 2a i backarnas poängliga internt på 6 poäng med enbart Berra framför.
Disciplinerad, punktlig, poised, offrar sig ständigt och en ledagestalt.
Förstår inte Brynäs logik...
Björk och Hedberg har 2 poäng vardera, inga mål
Ingman och Berglund trampar vatten..
Nån som vet om det har hänt nåt internt som inte går ut i media? Eller är det bara jag som inte ser något? Kanske för lite produktion för prislappen?
Sigalet ligger 2a i backarnas poängliga internt på 6 poäng med enbart Berra framför.
Disciplinerad, punktlig, poised, offrar sig ständigt och en ledagestalt.
Förstår inte Brynäs logik...
Björk och Hedberg har 2 poäng vardera, inga mål
Ingman och Berglund trampar vatten..
Nån som vet om det har hänt nåt internt som inte går ut i media? Eller är det bara jag som inte ser något? Kanske för lite produktion för prislappen?
+ 2