Inlägg: 2110818
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
eltifoso: Helt obegripligt! Bara ytterligare ett tecken på att hockeyn och frmaförallt SHL är på väg åt helt fel håll gällande detta. Fruktansvärt rent ut sagt!
Sv: A proposito de nada
eltifoso:
Otroligt... man kan väl inte ändra reglerna mitt i säsongen??? Det var ju Joel??? Nr 20 i Frölunda... DET borde väl difiplinnämnden kunna hålla reda på? ;-)
Otroligt... man kan väl inte ändra reglerna mitt i säsongen??? Det var ju Joel??? Nr 20 i Frölunda... DET borde väl difiplinnämnden kunna hålla reda på? ;-)
+ 4