Inlägg: 2119406
Sv: A proposito de nada
Charles: låter rimligt! Annars konstigt om han inte väljer utlåning till Brynäs då ha har lgh här i satan och redan är här!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7981}: surt oavsett, Tycker det hade varit bra mycket mer nyttigt om devils hade låtit han spela i Brynäs redan förra säsongen istället för att först sitta på läktaren i NHL bara för deras utlåningsregler. Hade dem bara låtit han lira hos oss få en hel till säsong "hemma" och utvecklas i lugn och ro, istället för att först inte spela sen hoppa mellan ahl, allsvenskan och eventuellt nu Schweiz