Inlägg: 2119415
Sv: A proposito de nada
Peja: nej ingen, men AHL kommer nog inte starta och då hittar säkert NHL lagen tillfälliga farmalag i Europa, men SHL går inte om de ska låneavtalen ska kunna avbrytas under säsongen
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charles: fast AHL verkar dra igång 5 feb.
Kan det vara så att han skall spela där 1 mån?
Kan det vara så att han skall spela där 1 mån?
+ 3