Inlägg: 2120098
Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
"Årets stöld när Brynäs knep poäng" är SHLs rubrik på matchen. Skulle nog nästan påstå att det är säsongens stöld, trumfar väl Röglematchen?
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
SWEATT: man kan ju enkelt säga att Leksands första kedja pissade på våran. Alltså cehlik är ju på en annan planet än p Berglund som ska vara våran stjärna.
Brynäs ser ofta så trötta ut, har dem kört någon sommarträning alls...
Brynäs ser ofta så trötta ut, har dem kört någon sommarträning alls...
+ 7
Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
SWEATT: Skellefteåmatchen var nästan på samma nivå. Har inte sett nåt lag den här säsongen bli så utspelade som i de här tre matcherna. Tror inget lag haft samma skottstatistik i arslet. Nåt är generalfel med laget.
+ 4