Inlägg: 2122061
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
IOK, Oskarshamn SHLs sämsta is/ismakare...eller bestämdes det att starta första perioden på ospolad is??
IOK, Oskarshamn SHLs sämsta is/ismakare...eller bestämdes det att starta första perioden på ospolad is??
+ 2
Sv: A proposito de nada
Pinsamt uselt. Inget tempo, passivt utan fysik, noll skicklighet i uppspel, lallande när man väl fått PP . Idag skäms jag att vara brynäsare!
+ 5
Sv: A proposito de nada
Ett dålig pp och sen ett värdelöst pp. Andersén bör bänkas direkt, hans agerande kan man förvänta sig av en junior.
Nä, för jävla dåligt på alla håll i första, vi måste upp upp upp.
Nä, för jävla dåligt på alla håll i första, vi måste upp upp upp.
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Finns inte ord för detta lag. Totalt värdelösa. Ingen hänger med varken i tanke eller handling. Se bara i PP - försöker ställa upp men det går saaaaaaaaktA. Matchen är körd kan jag säga.
+ 4
100% torsk om de inte vaknar