Inlägg: 2122065
Sv: A proposito de nada
Supportern: Det lossnar i andra men svårt när Andren släpper in alla målchanser och lite till
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: En bra start gör mycket, men vi är överlägset sämst i SHL gällande förstaperioder. Något PA borde tagit tag i för länge sedan!
+ 3
Sv: A proposito de nada
{8399}: hur kan du tycka att det är andrens fel..vi har ju lallare till backar framför som inte gör sitt jobb..Björk på första o vad Andersen har för sig på andra vettefan
+ 3
Sv: A proposito de nada
{8399}: Andrén har gjort flera räddningar. Bland annat direktavslut i slottet i boxplay. Målen är grova försvarsmissar och det är trist att ni har utsett Andrén till syndabock på förhand.
+ 2