Inlägg: 2122100
Sv: A proposito de nada
Metalman: Ja 1-0 var en snygg intränad variant där Dahlström droppar ner från blå, men Andrén kan inte sitta så liten och passiv vid stolpen.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
HitTheLights: Tydligen sitter ju det nya spelet på träningarna...... Bra tempo där oxå...
+ 1
Sv: A proposito de nada
HitTheLights: Problemet vid 1-0 är ju att Björk är uppe vid cirkeln på sight-seeing.
+ 2