Inlägg: 2122127
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: fattar inte grejen med Danielsson. Känns som nått kompiskontrakt igen. Inte i närheten av tillräckligt bra för att vara topp 6 spelare.
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Supportern: Han har ett ruggigt hårt skott men hinner inte skjuta längre och har riktigt dålig skottprocent.
OIK transporterar pucken i anfallszon dubbelt så fort.
VA ser skotträdd ut....
OIK transporterar pucken i anfallszon dubbelt så fort.
VA ser skotträdd ut....
Sv: A proposito de nada
Adam Petersson hade väl som förhoppning att få ut sin offensiva kapacitet i Brynäs. Inte speciellt svårt att förstå varför han inte producerade mer under alla år i Skellefteå.
+ 3