Inlägg: 2122185
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry: Ingen som följt Brynäs senaste 20 åren kan bli överraskade om vi åker ur. Mer misskött elitförening finns inte i Sverige. Det finns ett liv i Allsvenskan också.
+ 2
Sv: A proposito de nada
bradberry: Jag ser en massa gamla namn när jag tittar på Brynäs laguppställning som inte längre håller.
Titta på pp’t, det går så långsamt i passningsspelet att OIK kan pressa stenhårt.
Titta på pp’t, det går så långsamt i passningsspelet att OIK kan pressa stenhårt.
+ 3
Sv: A proposito de nada
bradberry: Ja, så tänker många av oss. Man blir frustrerad och uppgiven, helt enkelt.
+ 1
Med andra ord är det FEL på Brynäs spelsystem alternativt mentala kapacitet... Eller både och... Bevittnar ett lag som slagit rekord med 16 raka förluster i SHL föra spelet mot Brynäs och ganska komfortabelt leder med 3-1...Jag börjar tröttna på det här. Ber om ursäkt för negativt dravel men jag börjar kraftigt tröttna ur. Har fingret på avstängningsknappen... Vill lägga ner hela skiten! Ge mig ett annat lag att hålla på! Vill inget hellre än överge denna skit men det har hittills inte gått... Av kärlek gissar jag...(?) Förbannad, less, besviken, frustrerad... Tack Brynäs!