Inlägg: 2122207
Sv: A proposito de nada
Dallemas: ja vi har ändå för många som inte håller måttet. Men sen, vad håller PA och co på med?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Supportern: Tycker väl att PA bör lämna jobbet frivilligt vid dagens förlust då han inte lyckats med att besegra ett lag som har torskat så många matcher i rad. Vi har dessutom värvat ytterligare spelare som är till tränarens förfogande men likväl förbannad har P Andersson misslyckats. Att sparka honom skulle betyda ett nederlag för Sundlöv/Campese.
+ 15