Inlägg: 2122262
Sv: A proposito de nada
SWEATT: Ja, det känns beklagligt att Mannberg är inne på isen och antagligen riskerar hälsan nu. Brynäs verkar aldrig lära sig.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Det där nya spelsystemet som man pratat om i några månader, är det inte dags att börja använda det i matcherna också. Det sägs ju funka bra på träningarna...
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja: " Ja, det känns beklagligt att Mannberg är inne på isen och antagligen riskerar hälsan nu. Brynäs verkar aldrig lära sig."
Ja, det är ju som sagt inte första gången de gör på det här sättet. Tycker det är sorgligt.
Ja, det är ju som sagt inte första gången de gör på det här sättet. Tycker det är sorgligt.
+ 2