Inlägg: 2122711
Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Lekandstroll som bara kommer hit för att provocera är inte välkomna. Nyförvärv till Leksand kan dom diskutera i Leksandsforumet.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Jag håller med men tycker fortfarande det är sjukt kul att läsa alla kommentarer som de kommer få äta upp sen. Men kommentarer om den där skitföreningens nyförvärv å dylikt ser jag gärna att de försvinner för det är totalt ointressant
+ 1