Inlägg: 2123668
Sv: A proposito de nada
KalleTeodor: Ang #3 så tror jag att spelarna faller för djupt, tror inte det är Peters direktiv att boxen ska bli så liten. Många passiva spelare utan självförtroende.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: jo det tror jag med men det är PA:s jobb att få dem att inte sitta i knät på Målis.
Hoppas att Erssons match gör att spelarna vågar kliva upp nu.
Ps. Jag är helt slut efter denna match i soffan. Då kan man man bara ana hur det känns för spelarna...
Hoppas att Erssons match gör att spelarna vågar kliva upp nu.
Ps. Jag är helt slut efter denna match i soffan. Då kan man man bara ana hur det känns för spelarna...
+ 1