Inlägg: 2125652
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Det vi kan mynna ut i är att Sundlöv är en bättre sportchef än Persson. Hade Ersson gått sönder hade Sundlöv tagit in nån som spelat i SHL. Ett välkänt ansikte. Persson gamblade mera. Visade sig blir dyrt misstag...
Det vi kan mynna ut i är att Sundlöv är en bättre sportchef än Persson. Hade Ersson gått sönder hade Sundlöv tagit in nån som spelat i SHL. Ett välkänt ansikte. Persson gamblade mera. Visade sig blir dyrt misstag...
Sv: A proposito de nada
Peja:
Det gäller att jobba med truppen hela tiden, både på kort och lång sikt.
Speciellt som läget ser ut just nu och för att få ett önskat lyft kommande säsonger.
Det gäller att jobba med truppen hela tiden, både på kort och lång sikt.
Speciellt som läget ser ut just nu och för att få ett önskat lyft kommande säsonger.
+ 2
När spelare dumpas av NHL tror jag en hel del kommer dyka upp i SHL. Med färre AHL-lag finns färre jobb där och många vill ju spela hockey. Dessutom praktiskt att värva spelare som har varit på en camp och därmed är i någon slags form. Jag hoppas att Brynäs fortsätter att värva. Målvakt, spelskicklig back, center, you name it. Det behövs fortfarande nya spelare och vi kan bara inte riskera att åka ur SHL.