Inlägg: 2125702
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Tycker ändå att K.Berglund spelat upp sig hoppas det fortsätter åt rätt håll.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Peja: Det sägs att Pajen har en rejält mycket mindre budget än Sundlöv så att utnämna Sundlöv som bättre känns vågat.
Pajen har värvar: Markus Ljungh, Oula Palve och Niko Ojamäki. och det går ju inte av för hackor-
Pajen har värvar: Markus Ljungh, Oula Palve och Niko Ojamäki. och det går ju inte av för hackor-
+ 1
Kan hålla med om att Sundlöv har gjort bra värvningar under säsongen. Gunler, Harper och Billins har varit bra spelare att få in. Samtidigt är grundorsaken till att Brynäs behövde Billins att Sundlöv gjorde en galen värvning i K.Berglund. Om Sundlöv hade tagit in en spelskicklig back istället för Berglund, så hade vi inte behövt värva Billins under säsongen.