Inlägg: 2127391
Sv: A proposito de nada
Wesel: Sallinen håller inte SHL-klass defensivt. Hans spel utan puck är faktiskt riktigt dåligt. Han chansar i fel lägen, han tar inte alltid jobbet och han ligger ofta fel i positionsspelet. Han har ju offensiva kvalitéer men inte tillräckligt stora för att väga upp de defensiva bristerna. Tyvärr en av många överskattade spelare i det här laget.
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Det handlar väldigt mycket om Målbild och Kompetensbehov som en konsekvens av målbild.
Och vad olika kompetenser får kosta för att platsa i laget.
Jag ser inte att den diskussionen har förts i samband med speciellt många rekryteringar till Brynäs över tid.
Bara för Sundlöv att göra om och göra rätt om han skall vara ansvarig.
Det handlar väldigt mycket om Målbild och Kompetensbehov som en konsekvens av målbild.
Och vad olika kompetenser får kosta för att platsa i laget.
Jag ser inte att den diskussionen har förts i samband med speciellt många rekryteringar till Brynäs över tid.
Bara för Sundlöv att göra om och göra rätt om han skall vara ansvarig.
+ 1