Inlägg: 2127455
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Helt rätt av Sundlöv att gå på "säkra kort" vad gäller förstärkning från nordamerika i stället för "ordinarie i NHL". Lex Tyler Arnason....
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja: Rhett och Harper har ungefär samma poängsnitt i SHL (Rhett lite högre), därför trodde jag de kostade lika mycket. Men det var kanske budgivning på Harper då han kom senare.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: I sak är det helt sinnessjukt att MRO bara får tre matcher och Harper får fem.. Båda två borde fått fem matcher! Jag begriper ingenting när jag ser MROs bestraffning.
Sv: A proposito de nada
Angående seriens förlängning: Var väl ett positivt beslut ändå i slutändan? Då får vi sprida våra matcher på två ytterligare veckor. Väntat på detta...
Angående Harpers avstängning: Skndal! Högst tre matcher på den. Finns förmildrande omständigheter och lulespelaren blev inte skadad. Oavsiktligt. Dock oförsiktigt... Men 5 matcher hallå...🤷♂️
Angående Harpers lön: Parodi om killen har 120 lakan. Då har ju Billins något liknande och då ställer jag mig åter frågan hur detta skepp manövreras...
Angående Harpers avstängning: Skndal! Högst tre matcher på den. Finns förmildrande omständigheter och lulespelaren blev inte skadad. Oavsiktligt. Dock oförsiktigt... Men 5 matcher hallå...🤷♂️
Angående Harpers lön: Parodi om killen har 120 lakan. Då har ju Billins något liknande och då ställer jag mig åter frågan hur detta skepp manövreras...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja:
Håller med om att det är mycket märkligt att Harper får två matcher
fler än spelaren i Frölunda. Som kör över målvakten med en tackling
rätt i huvudet.
Blev inte någon spelare i Brynäs avstängd förra säsongen
efter att ha kört på en målvakt? Hur många matcher blev
det då?
Känns som att minimistraffet för spelare i Brynäs ligger på fem matcher.
Håller med om att det är mycket märkligt att Harper får två matcher
fler än spelaren i Frölunda. Som kör över målvakten med en tackling
rätt i huvudet.
Blev inte någon spelare i Brynäs avstängd förra säsongen
efter att ha kört på en målvakt? Hur många matcher blev
det då?
Känns som att minimistraffet för spelare i Brynäs ligger på fem matcher.
+ 2
Jag kan tycka det är rimligt att Harper har lite mer än Växjös nordamerikanska spelare som aldrig har spelat i Sverige tidigare. Sundlöv tog ju in säkra kort i form av Billins och Harper.
Angående tacklingen så tycker jag det är galet att Harper bestraffas hårdare än Rosseli Olsen.