Inlägg: 2127478
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxxx BIF xxxx: Så är det. Har för mig att jag läst att Sundlöv lagt upp det till styrelsen som godkände värvningarna så det ekonomiska ansvaret ligger ju inte i Sundlövs ansvar allena.
Sv: A proposito de nada
xxxx BIF xxxx: Ja, de behövdes. Så är det. Såg nu en "böteslista" på Twitter med alla spelare som fått böter och deras lön. Och på den listan låg Haper och Haga i Djurgården på samma nivå, 120tkr. Så då känns det lite lättare igen!😄
+ 2
Sv: A proposito de nada
Signalen från difiplinnämnden är att det är mer OK att tackla
en målvakt i huvudet, än en utespelare. Hoppas inte någon
av våra bottenkonkurrenter väljer att ta tre matchers avstängning
för att sätta Ersson ur spel.
en målvakt i huvudet, än en utespelare. Hoppas inte någon
av våra bottenkonkurrenter väljer att ta tre matchers avstängning
för att sätta Ersson ur spel.
Nä billins och Harper kan man inte ifrågasätta.
Det var klassvärvningar utifrån vad de levererat i fjol.
Där ska sundlöv ha cred.
Möjligtvis kan det varit lite sent agerat men det kan bero på seg Campese o styrelse lika väl.