Inlägg: 2128135
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry: "Men jag och många med mig, tyckte även Rakshanis matchstraff var fel, trots att vår mest populäre spelare manglade ansiktet i sargkanten. Så din tes faller alltså bara med det..."
Är ju en helt ny situation, så min "tes" tycker jag inte faller i det här fallet bara för att ni har försvarat andra som tacklat era spelare tidigare.. Sa inte att det var överlag, frågade om just denna situationen!
Det är ju en väldigt relevant fråga då man ser Brynäsanvändare som försvarar Harpers agerande med att det är en olycka och inte en tackling från sidan tex..
Är ju en helt ny situation, så min "tes" tycker jag inte faller i det här fallet bara för att ni har försvarat andra som tacklat era spelare tidigare.. Sa inte att det var överlag, frågade om just denna situationen!
Det är ju en väldigt relevant fråga då man ser Brynäsanvändare som försvarar Harpers agerande med att det är en olycka och inte en tackling från sidan tex..
+ 1
- Jag ogillar skarpt den här typen av kommentarer. De dyker ALLTID upp vid sådana här tillfällen, så fort ett domslut blir omtalat... Det finns de som försöker se hockey objektivt och som du borde märka i det här forumet, inte alltid springer Brynäs ärenden bara för att man håller på laget...
Jag anser att Harpers avstängning inte står i paritet med förseelsens grad. Tre matcher hade varit absolut tillräckligt... Men jag och många med mig, tyckte även Rakshanis matchstraff var fel, trots att vår mest populäre spelare manglade ansiktet i sargkanten. Så din tes faller alltså bara med det... Sen försvarade vi Scott och fördömde påhoppet om filmning, men det är ju en annan sak...