Inlägg: 2128176
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Ha ha ha.
” enögda hemmasupportrar är när det gäller att vara objektiva”
Jag skrev att jag bortser från detta. Och det bör ju ha varit ett (taffligt) provokationsförsök, för inte kan du mena att alla som tänker olikt dig i en enskilt fråga är enögda då de avser vara objektiva? Eller? Kan ju vara att de inte delar din syn bara.
” enögda hemmasupportrar är när det gäller att vara objektiva”
Jag skrev att jag bortser från detta. Och det bör ju ha varit ett (taffligt) provokationsförsök, för inte kan du mena att alla som tänker olikt dig i en enskilt fråga är enögda då de avser vara objektiva? Eller? Kan ju vara att de inte delar din syn bara.
+ 2
Om det nu är det du avser... :-)