Inlägg: 2130089
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Peja: ja fan, nu hoppar jag på som privatpartner med. Hade egentligen tänkt vänta till hösten när jag pluggat klart och tjänar riktiga pengar... men vafan, i ett sånt här läge är man inte Brynäsare om man inte hjälper till.
Uppmanar ALLA andra att göra detsamma, även fast jag vet att en klar majoritet här inne redan gör det.
Men nu går vi ihop tillsammans! Finns bara ett Brynäs ❤️
Uppmanar ALLA andra att göra detsamma, även fast jag vet att en klar majoritet här inne redan gör det.
Men nu går vi ihop tillsammans! Finns bara ett Brynäs ❤️
+ 16
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Peja: Caps Richard Panik hade garanterat varit det....och samtidigt inte.
+ 1
Ett bra och roligt sätt att stötta Brynäs på.
Rekommenderas.
Med allt det sagt, Palve är ju en riktig panikvärvning i ordets rätta betydelse.