Inlägg: 2130366
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Seriöst tagga ned, du måste ha vaknat på fel sida idag.
Nu laddar vi för match !
Nu laddar vi för match !
Sv: A proposito de nada
Peja: Rättshaverist? Jag har anmält tacklingen, alla har rätt anmäla och det gör mig inte till en rättshaverist. Situationsrummet anser jag har gjort ett jättemisstag här och jag vill se om det går att få det granskat. Så funkar det i rättsstater och det är fantastisk bra tycker jag.
Ett litet barn är också spelaren, supportern eller vem som helst som ältar gamla domslut precis innan nästa match.