Inlägg: 2130412
Sv: A proposito de nada
{8399}: Trist att du lämnade sakfrågan, det hade kunna blivit en intressant diskussion. Nåja, nu tar vi Örebro i örat :-)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Sundlöv ville i alla fall anmäla till disciplinnämnden men han får inte och jag tror att han uppskattar att fans tagit saken vidare.
Sen nämndes att livesändningarna mycket riktigt kommer att ske endast för privatpartners framöver, bra där.
Intressant också att Sundlöv pensionerat faxen och nu kör med SMS.
Sen nämndes att livesändningarna mycket riktigt kommer att ske endast för privatpartners framöver, bra där.
Intressant också att Sundlöv pensionerat faxen och nu kör med SMS.
+ 2