Inlägg: 2131298
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Det där fick vi ju läsa igår. Det blir nån värvning framöver om rätt dyker upp.
Sv: A proposito de nada
Peja: Det här låter ju lite si sådär:
"Vi har en ny ekonomisk prognos, och den är tuff, men vi tror att vi kommer att klara den så till vida att vi inte gör ett för stort minusresultat."
"Vi har en ny ekonomisk prognos, och den är tuff, men vi tror att vi kommer att klara den så till vida att vi inte gör ett för stort minusresultat."
Det är precis den typen av budskap som Campese brukar komma med. Och därför förväntar jag mig att vi fortsätter värva. Det behövs fortfarande nya spelare.