Inlägg: 2131463
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Sen är det ju som vår gode Luleåvän nyligen påpekat att det är en gammal dommare som är högsta hönset i situationsrummet och granskar sina polare domarnas beslut på isen, det blir inte trovärdigt.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja: Varför är det uppenbart att situationsrummet har granskat tacklingen? Vad tyder på det? Vad kom de fram till?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Håller med helt. Att situationsrummet friar en situation som fick sådana allvarliga konsekvenser utan att motivera beslutet är helt galet.
+ 3
Däremot borde situationsrummet motivera varför de valde att inte anmäla tacklingen till disciplinnämnden. Det borde inte vara för mycket begärt av situationsrummet som ju uppenbarligen har analyserat tacklingen.