Inlägg: 2132528
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Davey85: tror också de kommer gå med MS minst ett år till! Tycker de värvningar de gjort under säsongen varit bra! Tror han får tydligare direktiv vad PA vill ha in i laget. Sedan har scoutingen med data och och allt blivit bättre så MS har bättre underlag för beslut. Sedan är hur kemin funkar med teamet som rekryterar.
+ 6
Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Davey85: Problemet är ju om Sundlöv redan gjort klart med annan för att han inte fått något besked...
Tror på Sundlöv minst nåt år till.