Inlägg: 2135406
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Absolut en rejäl sågning men samtidigt konstruktiv kritik. Det där med att strjärnor bara presterar i powerplay och sedan är totalt osynliga fem mot fem känns bekant. Hårda ord men han skiljer på sak och person och är saklig så det är helt ok tycker jag.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Enligt expressen (premium) så är Sundlöv påväg bort, man vill byta ut den sportsliga ledning. Verkar som man vill att ersättaren helst ska komma utifrån.
+ 7