Inlägg: 2135952
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ärligt får man ju vara mer än nöjd med en poäng. Men det är oroande att vi inte känns mentalt på topp och att vi kan vara så ojämna mellan matcher och i matcher. Jag vet att laget, när man får ihop det, har kapacitet att undvika kval. Men det blir så sjukt frustrerande när man spelar som man gjort idag stora delar. Tack för poängen och att HV och LHC blev utan, det tar vi med oss. Men det finns mycket att fundera kring för laget.
+ 4
Sv: A proposito de nada
{8975}: Jag tycker att Berglund och Desh straffar var riktigt bra, fina räddningar på den. Hatar straffar men en skön pinne i alla fall, riktigt oväntat!
+ 4